sobota, 9 lipca 2011

Pierwsze lato Buddy'ego

Był post o tytule Pierwsza wiosna Buddy'ego, więc postanowiłam napisać też o lecie, potem będzie o jesieni i o zimie.
No więc jak lato to i wakacje, czyli post mógłby nosić tytuł: Pierwsze wakacje Buddy'ego, no ale mi chodzi o pory roku.
Początek tegorocznych WAKACJI (nie lata!) był nie zbyt udany, bo pogoda była brzydka, niebo zachmurzone, miejscami pojawiały się opady deszczu. Już w ogóle pogrążyłam się w smutku, bo co to za wakacje bez odrobinki słońca. Razem z Buddy'm całymi dniami nudziliśmy się, a na podwórko wychodziliśmy tylko, żeby Buddy zrobił co należy i wracaliśmy, ponieważ mój futrzasty przyjaciel nie obdarza wielką miłością zimnych, spadających z góry kropelek, ani mokrej trawy.
I w końcu się doczekaliśmy ..!  Rano, gdy tylko się obudziłam ujrzałam troszeńkę pięknego błękitu za oknem. Gdy wstałam ta mała troszeńka zza okna okazała się wielką troszeńką (w rzeczywistości cały niebem) błękitu.
Przed południem wyruszyłam z Buddy'm i z babcią na spacer do cioci. Wreszcie mogliśmy nałykać się trochę promieni słonecznych.
I do dziś mamy tę przecudną pogodę i oby tak zostało, bo wakacje bez słońca to tak, jak impreza bez Chrunchipsa ;D

Teraz fotki z lata, które Buddy ma okazję poznać po raz pierwszy:
























DuśkoOo uwielbia huśtawki, hamaki i wszystko to, co się buja.


Zawsze czeka przed drzwiami do domu niecierpliwie czeka, aż otworzę mu drzwi.Ach... te oczy... Ten flesz !!

8 komentarzy:

  1. Słodki jest Buddy ;D
    Nom pogoda znacznie się poprawiła ;D
    Fajny i ciekawy post ;)
    Czekam na kolejne ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Buddy:*
    Ciekawy post:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:D
    Makler rok temu przeżywał swoje pierwsze lato i bardzo mu się podobało^^
    A wiesz, że też uwielbia się bujać np na huśtawce?
    Sam wskakuje na huśtawkę gdy ja na niej jestem i grzecznie siedzi:D
    Super post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjęcia .
    Moja psina już tok temu miała swoje pierwsze lato , ale w drugim wydaje mi sie ,że jest bardziej związane ze mną :) I mnie szczeniorkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey.
    Świetny post.
    Na zdjęciach widać uśmiech na twarzy Buddy'ego.
    U nas też początek wakacji był do czterech liter ,ale ostatnio słońce przypomniało sobie ,po co jest tak więc w sobotę byliśmy już na łowisku (będzie o tym post) i Cody był w siódmym ,a nawet w ósmym niebie.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki ,żeby ta pogoda się nie popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  6. No wkoncu to słonce się pokazało! U nas deszcz non stop, a od trzech dni słonko:)

    Buddy piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do odwiedzenia naszego forum poświęconego rasie Yorkshire Terrier www.yorkoweforum.pl

    U nas znajdziesz wiele porad dotyczących Yorków, dowiesz się czym najlepiej karmić, jak pielęgnować włos yorka, jak radzić sobie gdy twój piesek zachoruje, jak szkolić i wychowywać oraz wiele ciekawych i przydatnych informacji, dzielimy się również swoimi doświadczeniami jako hodowcy i wzajemnie sobie pomagamy.Zawsze staramy się pomóc, doradzić oraz odpowiedzieć na każde pytania. Mamy fotogalerię w której możesz pochwalić się swoim yoreczkiem.


    Zapraszamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój psiak bardzo lubi ciepłe dni i jeśli już jest lato i pójdziemy gdzieś nad wodę to nie muszę wcale go namawiać aby do niej wskoczył. Wtedy jeszcze zabieram ze sobą grzebień https://sklep.germapol.pl/pl/grzebienie.html i bez najmniejszego problemu mogę swojego psiaka po prostu wyczesać.

    OdpowiedzUsuń