sobota, 18 lutego 2012

Łapie żarło w locie. Jest moc .!! xD

Buddy umie jedną sztuczkę, normalnie szok! Taa, tylko jaką... łapie pokarm w locie... no przesz chyba większość psów tak potrafi, nie? No, ale jest moc, jedna sztuczka i Buddy o.O
Dobra, za nisko go oceniam i tak ma wyższe IQ niż ja, że jeszcze się zniża do mojego poziomu zadając ze mną, no naprawdę. :D
Swoją drogą szkoda, że tu nie ma emotek... :(
Ja mam ferie, więc biorę się za tego sierściucha mego <3 Postanowiłam kontynuować szkolenie, jak na razie próbujemy opanować komendę "leżeć", bo "siad" to się nie da... bo on siada już jak widzi, że mam smakołyk i jak mam mu go przenieść nad głowę itd. żeby usiadł, jak on już siedzi ?? 
No, ale wróćmy do tej sztuczki, o ile można to tak nazwać -,- Mam filmik, taki średni, może wyczaicie o co chodzi... Buddy już nie był taki głodny i nie wczuwał się tak w to łapanie, gdyż był to już czwarty filmik, bo tamte nie wyszły. 
 (Jeśli filmik się nie otwiera to przepraszam, ale nie chciał mi się wgrać, spróbuje w innym poście)

 I jeszcze mam takie tam cztery fotki:





Jak nauczyć naszego psiaka tej sztuczki? Dość prosto, nie wiem czy jest sens to pisać, ale napiszę.  Po prostu rzucamy psu smakołyk od góry, a on ma go złapać w locie, jeśli nie złapie, a smakołyk spadnie na ziemię musimy zadbać o to, aby go nie zjadł, wtedy będzie wiedział, że trzeba łapać w locie. I tak trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i będzie umiał, mój nauczył się w mniej niż 5 minut.

13 komentarzy:

  1. Heh moje koty też już to umią ;d Same się proszą o żarło ;d Heh ;p Pasożyty jedne !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie tak samo jak z Buddym . Umie podać łapę, prosić, siadać. Prosi zawsze gdy chce wyjść albo jak ktoś je.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślała,że łapanie pokarmu to coś prostego dla psa....bo moja od małego łapie w locie hehe :D
    Amelka : przybij łapkę Buddy !

    Śliczne zdjęcia...jaki on słodki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne fotki :D Mój umie siadac i podawac łapę, ale tylko jak chce żarcie xD Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdj.;] Buddy jest super psiakiem ;d Mój Betek też łapie smaka w locie! :P Pozdrawiamy. P.S U nas nowy post! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Buddy jest bardzo mądry. Na pewno jeszcze się nauczy innych sztuczek ;) Filmik niestety się nie odtwarza :( Zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety filmik się nie odtwarza. :(
    Zajrzyj do nas, może znajdziesz jakieś sztuczki od Pippy co go nauczysz? Turlać się albo kręcić się w kółko? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik się nie odtwarza . T.T
    Brawo dla Buddy'ego JEST MOC ! <33
    Fotki i post - boskie !

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    Buziaczki od Dodiego i ode mnie. :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne fotki. :)
    heheh, te sztuczkę to potrafi każdy pies. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Buddy jest uroczy :)) Niestety filmik się nie odtwarza :/ Super fotki napewno piesek jeszcze nauczy sie duzo sztuczek :)) Tez mam ferie i z Luką próbujemy nowych komend :) Moze dodamy sie do obserwowanych ? komentarzy odemnie nigdy nie zabraknie-liczę na mały rewanżyk ;PP :)
    Buziaki od Luki dla Buddy ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądry psiak:)
    Mi się filmik nie odtworzył:(
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń